Spune o poveste
Website-ul tău prezintă povestea afacerii tale? Oferă vizitatorilor tăi un motiv să rămână pe pagina ta, după ce au ajuns acolo. Captează atenția cu mesaje și imagini clare și ușor de interpretat.
“Noi (specialiștii din diverse domenii) știm ce vindem, dar un client nou ajuns pe pagină va reuși în câteva secunde să înțeleagă oferta website-ului?
Indiferent de domeniul în care îți desfășori activitatea, dacă optezi pentru o prezență online, trebuie să acorzi o mare importanță website-ului tău. Website-ul devine un portal spre lumea largă, iar marea provocare este ca acesta să păstreze și să comunice corect și eficient întreaga ta activitate.
Spre exemplu, atunci când ești avocat, optezi pentru un birou într-o clădire office cu renume, alegi un mobilier clasic însă impozant, pentru că vrei să oferi clienților încrederea că aleg un om ce le va oferi legal ceea ce își doresc. Dar ce faci atunci când nu poți invita fizic clientul în biroul tău?
Website-ul spune povestea business-ului tău online, și este esențial să o spună corect, să reflecte realitatea, pentru a nu crea false așteptări sau dezamăgire. Mai pe scurt, aliniază-ți website-ul afacerii pe care o întreprinzi și va deveni o unealtă puternică de promovare!
Mesajul este important, la fel și imaginile pe care le alegi pentru website. Încearcă să privești doar imaginile din website-ul tău, făcând abstracție de conținut. Ele transmit corect mesajul vizual al afacerii tale?
Cere opinii! Nu te feri să ceri părerea celor din jur cu privire la conținutul și forma website-ului. Fiind direct implicat, este dificil să decizi obiectiv și este posibil să primești sfaturi cu totul neașteptate.
“Your most unhappy customers are your greatest source of learning.” — Bill Gates, co-founder of Microsoft