0737007777

Tu cum convingi oamenii sa vorbeasca despre tine in mediul online?

25martie

Tu cum convingi oamenii sa vorbeasca despre tine in mediul online?

             Prezenta pe online este astazi mai mult decat necesara pentru un business sanatos. Nu mai este suficient insa sa ai doar un website atractiv, acesta va trebui sa fie adaptabil pe toate platformele conectabile la internet – tablete, telefoane, etc.

Spre ex, in ultima perioada, 78% din logarile pe Facebook s-au realizat de pe dispozitivele mobile, ceea ce duce la urmatoarea intrebare: Tu esti prezent cu reclama pe mobil? Sau ai o aplicatie disponibila pentru descarcare?

Creeaza conturi si fii activ pe toate retele sociale care se potrivesc business-ului tau. Pastreaza o nota generala a mesajului transmis si cromaticii folosite pe toate platformele, pentru a fi mai usor de retinut.

Generatia Y (15-32 ani) este o generatie care imparte experiente, ei posteaza aproape 40% din ceea ce fac pe timpul zilei pe retele sociale. Mai mult decat atat, pentru ei distribuirea in sine si prezenta pe online a devenit cu mult mai importanta decat continutul distribuit. Daca ei nu distribuie, tu nu existi! Intrebarea ramane, tu cum ajungi la ei si cum ii convingi sa vorbeasca despre tine?

Indiferent daca publicul tau tinta se afla concentrat in generatia X sau in generatia Y, daca nu ai un mesaj util pentru ei, vei fi ignorat!

Opreste-te din a „striga” mesajul tau de marketing si invata sa si asculti. 🙂 Potentialii tai clienti vor fi mai interesati de tine si de compania ta cand le vei arata ca le dedici timp si vei veni cu solutii la ceea ce pe ei ii intereseaza in mod direct.

  1. Incepe prin a identifica clientul tau ideal

Nu poti fi util cuiva, daca nu stii cine este. Iar daca raspunsul tau aici este unul general „femei”, „oameni din capitala”, etc, nu esti pe drumul bun, trebuie sa fii precis si sa ai cat mai multe detalii despre publicul tau. (sex, varsta, buget, educatie, etc.)

  1. Stabileste pe ce medii online gasesti clientul tau ideal si comunica cu el

Nu te bucura la un numar mare de lead-uri, este nevoie de comunicare constanta pentru a creste o comunitate fidela.

  1. Identifica problemele si temerile clientului tau ideal

Odata identificat, clientul trebuie informat de business-ul tau. Insa in zilele noastre, informatia circula in cantitati enorme pe toate mediile, mesajul tau va trebuie imbracat in forme placute si utile pentru a fi ascultat.

  1. Vino cu idei pentru a rezolva aceste probleme si asociaza-le produsului/ serviciului tau. Oamenii iubesc solutii!

Creeaza continut de valoare pentru clientii tai, un continut care sa ii tenteze sa se identifice cu brandul tau si sa ii transforme din potentiali clienti in cumparatori, iar din cumparatori, in clienti fideli. Pentru inspiratie pe acest subiect, poti citi si acest articol – 10 sfaturi practice de marketing, pentru cresterea afacerii tale

Daca nu stii cum sa iti conturezi mesajul de marketing, iti putem veni in ajutor un scurt Formular cu Intrebari Cheie pe care sa ti le pui. Il oferim gratuit, la solicitarea pe email.

Retine insa:

  • Ai nevoie de un website puternic, pentru a nu iti limita business-ul geografic.
  • Ai nevoie de un website perfect adaptabil pe toate device-urile mobile.
  • Profita de retele sociale si umanizeaza mesajul tau de marketing.
  • Cunoaste-ti clientul ideal si comunica cu el.
  • Fii unitar in exprimare si in cromatica, atat pe website, cat si pe restul platformelor online.
  • Nu ignora noile tendinte, informeaza-te constant si implementeaza tot ce iti este util in afacerea ta.

Iti astept cu drag parerea in sectiunea de comentarii de mai jos, iar daca vei considera utile informatiile prezentate, te invit sa distribui continutul prietenilor tai.

O saptamana inspirata!

Lorena

Posted by Creative Media Minds  Posted on 25 Mar 
  • Marketing Online, Social Media Marketing, Website-uri
  • Post Comments 0

    Drop us a line

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *