0737007777

ACUM! Prezentul in afacerea pe care o conduci

06martie

ACUM! Prezentul in afacerea pe care o conduci

Recent am participat in cadrul mai multor programe de dezvoltare a business-ului, unde am avut placerea de a cunoaste numerosi antreprenori, aflati la inceput de cariera, conturati de entuziasm si dorinta de a reusi… sunt molipsitori . Ce ii separa pe ei de majoritatea oamenilor de business? – sunt dornici de a invata, de a urma cursuri de pregatire pe diverse zone si de a incerca. Ei nu au teama unui esec, sunt la inceput de drum si un pas gresit pentru ei este o lectie pe care o invata sa nu o mai repete. Ceea ce este revigorant! Pe cealalta parte, am cunoscut oameni in functii de decizie, cu ani de experienta, extrem de inchisi si reticenti la schimbare.

Ceea ce m-a pus pe ganduri…

Pornind de la premisa unui produs/ serviciu bine structurat si definit, cine va comunica mai bine pe el? Tanarul plin de initiativa si dornic sa invete si sa experimenteze, sau seniorul, cu ani de experienta, care stie deja tot ce trebuie sa faca?

Eu, personal, nu as vrea sa critic sau sa inclin balanta intr-o anumita directie, doar as vrea sa subliniez importanta unei pregatiri constante, care sa iti sustina afacerea si sa o conduca in prosperitate continua.

Anii de experienta pe un business te fac relevant, iti ofera prestanta si drept la opinie, dar cand poti spune ca ai invatat suficient? Dupa 5 ani, 10 ani de experienta, de practica, de incercari?… Eu as spune – niciodata – Clar, esti cu un pas inaintea concurentilor pe aceeasi nisa, insa fii intr-o continua formare si schimbare. Asigura-te ca esti in permanenta cu un pas inainte. A urma cursuri la o varsta avansata este un super atu, pentru ca restul nu vor gandi ca tine, vor pastra ambitia anilor de experienta, iar tu vei putea revolutiona industria in care lucrezi. De ce? Pentru ca publicul tau se dezolta continuu! Si trebuie sa tii pasul cu el – Ce preferinte are acum? Care sunt tendintele acum? Pe ce platforme social media il gasesti acum?

– ACUM – pentru ca business-ul il faci in prezent si comunici pe el in prezent.

Sfaturi utile:

  • Analizeaza concurenta business-ului tau si monitorizeaza-i actiunile.
  • Informeaza-te si participa la cursuri de profil sau de dezvoltare business. 
  • Profita de toate mediile de comunicare pentru a iti atinge publicul tinta. Fa o scurta analiza, plecand invers, de la publicul targetat si preferintele lui, ca sa poti identifica unde il gasesti concentrat, in ce zone geografice, locatii fizice, sau pe ce platforme social media, pentru ca tu sa ii poti livra informatiile cu maximizarea costurilor de marketing.
  • Accepta ca nu le poti sti pe toate. Spre ex.: esti un programator excelent si tanar antreprenor – vei scrie un program care se poate vinde ca painea calda, atat de bun este.. si totusi cum ajungi sa fii cunoscut si sa vinzi? Angajeaza un om de Social Media, sau externalizeaza serviciile catre o agentie dedicataNoi asta facem, comunicam pe produsul tau, prin intermediul platformelor Social Media, dar nu numai, pentru ca publicul tinta sa auda de tine si sa fie mai aproape achizitia propriu-zisa. Iar tu te poti concentra pe ce stii mai bine sa faci!
  • Asuma-ti decizii si incercari! Sa fii primul este revolutionar si provocator, iar riscul este enorm, insa daca pentru afacerea ta ar fi o super oportunitate sa iasa in fata si sa straluceasca in fata competitiei, eu as opina ca merita sa incerci si ceea ce te scoate din zona de confort personal! Eu tind sa cred ca ne este mult mai bine in cercul de curaj nebun si indrazneala iesita din comun, pentru ca acolo esti vizibil si sustinut de publicul tau!

Care este parerea ta legata de ele precizate mai sus? Tu esti dispus la o formare continua?

Iti astept cu drag parerea in sectiunea de comentarii de mai jos, iar daca vei considera utile informatiile prezentate, te invit sa distribui continutul prietenilor tai.

O saptamana inspirata!

Lorena

Posted by Creative Media Minds  Posted on 06 Mar 
  • Marketing Online, Social Media Marketing
  • Post Comments 0

    Drop us a line

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *